تعهد نامه پذیرش خطر و مسئولیت

تعهد نامه پذیرش خطر و مسئولیت

گروه کوهنوردی نشاط زندگی

گروه کوهنوردی نشاط زندگی

1- مشارکت داوطلبانه: اینجانب اعلام می‌‌نمایم که من با تحقیق در سوابق برنامه های اجرا شده گروه نشاط زندگی و آگاهی نسبت به توانایی های سرپرست گروه در برنامه های این گروه مشارکت نموده ام. گروه نشاط زندگی یک گروه دوستانه است و مسئولیت هر فرد در برنامه ها بر عهده خودش است.

2- پذیرش خطر و ریسک: من آگاه هستم که فعالیت‌های کوهنوردی با خطرات و چالش هایی همراه است که می‌تواند منجر به صدمه، بیماری، مرگ و همچنین آسیب یا از دست دادن اموال و دارایی من گردد. من به پذیرش این خطر برای خود و افراد تحت تکفل خود اقرار نموده و تمام عواقب ناشی از آن را شخصاً بر عهده می گیرم و اقرار می کنم که سرپرست گروه هیچ مسئولیتی در قبال حوادث پیش آمده نخواهد داشت.

3- آمادگی: من می‌دانم که این مسئولیت من است که به ارزیابی مشکلات هر فعالیتی که می‌خواهم در آن مشغول باشم بپردازم و در ارتباط با آمادگی خود و افراد تحت تکفل خود از حیث تجربه، مهارت، دانش و بنیه جسمی و روحی برای شرکت در برنامه ها تصمیم بگیرم.

4- رفع مسئولیت و تعهد جهت عدم تعقیب قانونی: با توجه به اینکه خطای انسانی بخش جدایی‌ناپذیر فعالیتهای گروهی ازجمله کوهنوردی و گردشگری می باشد. من موافقت می‌کنم که من، ورثه و نمایندگان شخصی و قانونی من به موجب این سند هیچ‌گاه دعوی قانونی علیه این گروه و سرپرست آن، از حیث حوادث پیش آمده ننمایند، حتی اگر اعمال مسامحه‌آمیز آنها موجب وارد آمدن صدمات یا خسارت‌های احتمالی به من گردد. 

امضاء من در ذیل نشانه این است که من تمام این سند را به دقت مطالعه کرده‌ و درک نموده‌ام و تأثیر آن را بر حقوق قانونی خود می‌دانم و موافقت‌ می‌نمایم که مهیا و آماده اجرای این موارد هستم. من 18 سال تمام و یا بیشتر دارم و یا قیم قانونی افراد زیر 18 سال شرکت کننده در برنامه هستم.

نام برنامه:

 نام و نام خانوادگی. تاریخ و امضاء:

(نام افراد تحت تکفل و نسبت فامیلی)

تلفن همراه:

نام و نام خانوادگی و شماره تماس معرف یا یکی از نزدیکان با ذکر نسبت:


وبسایت گروه نشاط زندگی: http://kuhnavardi.com

اساسنامه گروه:  http://kuhnavardi.com / سربرگ اساسنامه گروه


لینک های مرتبط:

اساسنامه گروه نشاط زندگی

درباره گروه کوهنوردی نشاط زندگی

درباره نیما اسماعیلی

نیما اسماعیلی * متولد: 9 اسفند 54 * محل سکونت: تهران * تحصیلات: مهندسی مکانیک
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

۵ دیدگاه دربارهٔ «تعهد نامه پذیرش خطر و مسئولیت»

  1. عباس‌فتح‌اللهی‌فرد می‌گوید:

    توصیحات‌کاملی‌دادیددرسایت‌بنده‌امروزیک‌سفربه‌امامه‌داشتم‌وقتی‌توضیحات‌شما‌روخوندم‌دیدم‌خیلی‌جامه‌وکامل‌بودانشااله‌اگه‌قسمت‌شه‌توکوهپیمایی‌های‌
    بعدی‌همراهتان‌باشم

  2. روزبه آریا می‌گوید:

    گروه شاد و فهالی هستید،خوشم اومد

  3. روزبه می‌گوید:

    گروه شاد و فعال هستید.
    و در عین ورزش تفریح هم جای خود دارد.
    البته استبداد پیشرو و فرمانبرداری از ایشان یکس از مهم ترین اساس های کوهنوردی و هایکینگ است.به هر حال امیدوارم در گروه برنامه های طبیعتگردی و کمپینگ هم وجود داشته باشد.
    در ضمن ترکینگ و کوله کشی را هم موافق هستم.

  4. محمود می‌گوید:

    از گروههای فعل و مفیدی که از گزارشات شما کلی استفاده کردم خواستم تشکری کرده باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *