حذف شدن آیتم ویکی لاک از گوگل ارث

حذف شدن آیتم ویکی لاک از گوگل ارث

Wikiloc یک وب سایت کاملا رایگان برای به اشتراک گذاری و استفاده از اطلاعات مسیرهای مختلف ثبت شده توسط کاربران GPS در سرتاسر دنیا می باشد. در گذشته امکان مشاهده مسیرهای ثبت شده در سایت Wikiloc.com درنرم افزار Google Earth فراهم بوده است. برای این کار می بایست آیکون Wikiloc درنوار ابزار Gallery را انتخاب کنید تا به مسیرهای ثبت شده دسترسی پیدا کنید. ترک ها به صورت یک توپک سفید رنگ در مکان های مشخص نمایش داده می شوند. (تصویر پیوست) متاسفانه از اواسط تابستان 98 این آیتم از نرم افزار گوگل ارث حذف شده است!

برای مشاهده تصویر در سایز واقعی بر روی آن کلیک نمائید.

حذف شدن آیتم ویکی لاک از گوگل ارث

حذف شدن آیتم ویکی لاک از گوگل ارث

متاسفانه مدتی هست که آیتم wikiloc از بخش gallery گوگل ارث حذف شده است! (از اواسط تابستان 98) پس از کلی سرچ و جستجو به این رسیدم که این کار عمدا و با توافق ویکی لاک و گوگل صورت گرفته است. امیدوارم که بزودی این آیتم ارزشمند و بسیار کاربردی به گوگل ارث برگردد.

ترجمه متن انتشار یافته توسط ویکی لاک:

به دلایل فنی و تکامل محصول پس از 11 سال همکاری استثنایی ، Google و Wikiloc با توافق متقابل تصمیم گرفتند همکاری خود را پایان دهند که دیگر مسیرهای پیاده روی ویکی لاک در پنل لایه های Google Earth Pro نمایش داده نشده و قابل رویت نباشد. پس از 22 ژوئیه 2019 ، دیگر محتوای شما در سیستم عامل های Google نمایان نمی شود. اما ممکن است توافق جدیدی در آینده در این مورد انجام پذیرد. محتوای شما در Wikiloc بی خطر است و هیچ چیز دیگری تغییر نمی کند شما هنوز هم می توانید یک نسخه KML یک دنباله عمومی را در Wikiloc صادر کرده و آن را به صورت سه بعدی در Google Earth مشاهده کنید.

منبع: سایت ویکی لاک

تهیه و تنظیم: نیما اسماعیلی

13 شهریور 98


مطالب مرتبط در همین سایت:

راهنمای گوگل ارث و ویکی لاک

آموزش نرم افزار ویکی لاک wikiloc

آموزش ویرایش فایل های جی پی اس

مطالب آموزشی و دانستنی های کوهنوردی

بیشتر بخوانید:  راهنمای گوگل ارث و ویکی لاک

درباره نیما اسماعیلی

نیما اسماعیلی * متولد: 9 اسفند 54 * محل سکونت: تهران * تحصیلات: مهندسی مکانیک
این نوشته در مطالب آموزشی و دانستنی های کوهنوردی ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

۴ دیدگاه دربارهٔ «حذف شدن آیتم ویکی لاک از گوگل ارث»

  1. امید می‌گوید:

    خیلی بد شد واسه کوهنوردی تقریبا میشه گفت واسه ایرانی ها مرجع مسیر های کوهنوردی بود الان تنها راه داشتن این مسیر ها خرید نسخه پریمیوم ویکی لاک هست تا به شه فایل های جی پی ایکس یا کی ام ال رو دانلود کرد که فکر کنم یه دویست یا سیصد هزار تومنی آب بخوره

  2. میعاد می‌گوید:

    سلام ، متاسفانه الان اون هم انگار نمیشه ، الان مدتی در حدود یکی دو ماه تو سایت وی کی لاک سرچ مورد نظر هم انگار پیدا نمیشه ، نمی دونم چیکار کنم

  3. صادق می‌گوید:

    اگر باگوشی سرچ میکنید حتما گزینه نمایش دسکتاپ مرورگر رو فعال کنید تا سرچ ها براتون نمایش داده بشن..
    برای گوشی هم از نسخه قدیمی ویکی لاک استفاده کنید که قابلیت دانلود داره هنوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *